Improve Knowledge         
ServiceNow trainingen                  

Aanbevelingen  

 

 In de periode juni 2015 t/m december 2016 zijn de gehele NS IT beheer organisatie en alle betrokken leveranciers gemigreerd naar een nieuw IT service management tool ServiceNow. Ben was als onderdeel van het migratie team verantwoordelijk voor de opleidingen van +/- 500 NS medewerkers in het gebruik van ServiceNow. Naast het werken met ServiceNow werden de collega’s ook geïnstrueerd op operationele ITIL processen. Verder verzorgt Ben het instructie materiaal en de handelingen. Naast een kundig en gedreven trainer was Ben ook altijd bereid extra inspanningen te verlenen. In het nazorg team en in persoonlijke gesprekken heeft Ben menig NS collega bijgestaan om een soepele overgang naar ServiceNow mogelijk te maken. Onze NS collega’s zijn dan ook zeer blij met zijn inbreng. Ben is een prima team speler en een zeer prettig persoon om mee samen te werken. Zijn eigen “dress code” is kenmerkend voor zijn vrije en onbevangen manier van werken. Iedereen die met Ben heeft samengewerkt zal dit onmiddellijk herkennen. Bedankt en veel succes. We houden contact.”  Erik Rijksen (NS)

 “In de maanden dat ik met Ben heb mogen samenwerken heb ik Ben leren kennen als een echte teamplayer, die graag zijn collega's en de klant wil helpen. Ben is zeer gedreven, weet de mensen op een enthousiaste manier zijn kennis van ServiceNow over te brengen. Zijn trainingen zijn goed voorbereid, het trainingsmateriaal is professioneel. Zijn inzet als trainer werd door de klant NS als intern KPN zeer gewaardeerd. Ilonka Tersteeg (KPN)

   "Ik heb Ben leren kennen als een uitstekend vakman, gedreven om een goed product af te leveren. Ben heeft tot op de laatste minuut keihard gewerkt, paste goed in het team en was zelfs bereid om nieuwe tooling uit te zoeken en kennis ervan tot zich te nemen om uiteindelijk exact dat te leveren waar we naar op zoek waren. Ben: bedankt, het was een plezier om met je samen te werken." Annemieke Kemp (ABN AMRO)

In de periode dat ik met Ben heb mogen samenwerken heb ik Ben leren kennen als een gedreven en betrokken trainer. Ben verdient de slogan "training with a smile" als geen ander. Ben is authentiek, vertrouwt op zijn gevoel en bereidt zich terdege voor. M.b.t. de ServiceNow trainingen die hij gaf wist Ben de lesstof zodanig te brengen dat de deelnemers positieve evaluaties gaven en met vertrouwen in ServiceNow durfden te starten. Ben schroomt daarnaast niet om gevraagd en ongevraagd advies te geven wanneer hij punten ter verbetering ziet.”  Jacco van Leeuwen (KPN) 

“Ben is a person I sincerely enjoyed working with because he did a constructive, proactive job when consulting with ServiceNow and the company, providing documents and helping to create internal processes. He invested exactly the right amount of resources in train-the-trainer sessions with me. Thanks to his contribution I was able to take my knowledge to the next level. I very much recommend Ben as a coworker.”  Eszter Kiss (Getronics Budapest)

 “Ben Schuddeboom is a people man who believes in the power of knowledge. He loves to work with people and always brings you the best solutions. This natural behavior makes him the ideal trainer and mentor. Getting trained by Ben always means you get the best and you leave the training with more then you expected. To Ben I can only say: The best is yet to come. For future customers I would say : Hire Ben and with Ben you always get 200% for your money.” Jacob Joling (KPN) 

 
E-mailen
LinkedIn