Training en aanpak
Voorbereiding
In de oriëntatie fase wordt onderzocht welke medewerkers-groepen getraind gaan worden en wat het trainingsdoel is. Wanneer is bijvoorbeeld de migratiedatum of wordt er gefaseerd overgegaan? Is er al enige kennis van ServiceNow of niet?
Al deze informatie is van belang om samen tot een trainingsplan op maat te komen voor het opleiden van uw medewerkers. Hierna wordt de training inhoud uitgewerkt en toegespitst op de specifieke processen en ServiceNow versie waarmee in de organisatie gewerkt gaat worden.
Tijdens de training
Mijn trainingen kenmerken zich door een focus op praktische kennis, waarmee de medewerkers gelijk aan de slag kunnen. Er is voldoende ruimte voor vragen en interactie. De training sluit ik altijd af met een ontspannen klassikale test om te zien of de lesstof goed geland is.
Mogelijkheden:
- één-of meerdaagse in-company trainingen
- groepstraining, 1 op 1 training of train de trainer
- training in het Nederlands, Engels of Duits
- web based trainingen
- ondersteuning op de werkplek
- video tutorials
- e-learning
- verzorgen van QRC's
Daarnaast kan ik tijdens het traject een rol spelen op gebied van:
- testen
- projectondersteuning
- change management
- functioneel beheer
Als er behoefte is aan ondersteuning die hierboven niet beschreven staat, neem dan vooral contact met mij op. Mogelijk kan ik daarmee helpen.